perjantai 7. marraskuuta 2008

Suhdekiemuroita a´la Melinda

Viime aikoina tämä rakas tyttäreni on puhunut, puhunut ja puhunut, koska logiikka toimii meillä eri tavalla niin olen saanut jopa nauraa.


Tänään käveltiin tarhasta ja jalkakäytävään oli maalattu ukko joka pitää lasta kädestä, Melinda pysähtyi tutkimaan kuvaa;

- Kato äiti, tässä on tyttö joka pitää isäänsä kädestä eikä niillä ole vaatteita päällä.


Hesen ohi käveltiin kanss, ikkunassa oli mainos Niko lentäjän poika leffakrääsää tarjolla sille joka ostaa lastenaterian, Melinda innostui;

- Mamma, kato tossa on Miko lentäjän poika, mä olin isän kanssa katsomassa sen isolta telkkarilta. (elokuvissa)


Paras oli toki kun Melinda alkoi selvitellä suhteitaan poikiin (Help, tuleeks tämä jo??)

Tarhassa on yks poika jonka kanssa Melinda leikkii koko ajan, hän kertoi että tämä poika (sanotaan vaikka Villeksi) on hänen poikaystävä jonka kanssa hän pussailee mutta hänellä on myös yhden minun kaverin poika (sanotaan vaikka Kalleksi) jonka kanssa hän kuulemma kanss pussailee, joten kysyin miten tämä yhtälö toimii;

- No, kun mä oon Turussa niin pussaillen Villen kanssa ja kun meen mofin luo niin pussaillen Kallen kanssa.


(D'oh!)


Huomenna tämä äiti lähtee lomailemaan kotikonnuilleen.... *jee*

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hehe.. Jo sidu flickor vet nog hur man handskas med pojkar på rätt sätt. ;)