tiistai 2. joulukuuta 2008

Who´s making me chickensoup?

Flunssa on sellainen pieni pirulainen ja virukset on sellaisia että ne takertuu tyttäreihini, sitten tuon tyttäreni kotiin ja virukset tarttuvat kotiini ja loppujen lopuksi minuun. Ja kun yksi väsynyt äiti yskii verta niin ei hirveesti naurata.
Olen siis saikulla, äsken mittasin kuumetta ja olo on kuin maantien jyrän alle jäännyt.
Great.
No koska joskus pitäisi voida sanoa jotain positiivista x-factorista niin hän haki lapset mukisematta kun vilauttelin sitä että jos en parane niin joudun sairaalaan.
Joten tänä iltana täällä häärää minä, vaniljajäätelöä (kylmä tuntuu hyvältä kurkussa) ja kaikki kuusi sesonkia sex& city:stä tosin aloitan viidennen kauden jo kohta.

Perjantaina pääsin pitkästä aikaa bilettämään, oli ihan kivaa, se on vaan niin huonosti että juhlat tuppaa muistuttamaan siitä ettei mulla ole ketään jonka kättä pidellä, tosin sairaudet muistuttaa siitä ettei mulla ole ketään täällä säälimässä mua.

Mutta, hyvää orastavaa joulukuuta, lumet suli mutta hey, kyll tää tästä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sköt om dej syrran!I know the feeling.<3

Anonyymi kirjoitti...

Mamma tulee kohta ja sitten alkaa odotettu remontti ja ehka jotain muuta mukavaa? Hoida itsesi kuntoon